I just want to feel real love

Hej på er! Nu mår jag bättre. Jag är hemma i trollhättan efter ett par bra dagar och jobbiga nätter i hofors.

Dagen har spenderats med Lisa. Vi bakde beskvier och köpte jeans på stan. Jag köpte ett par svarta.
Jajamen...
Det var nog dagens mittpunkter. Alla vågräta och lodräta linjer leder dit.
Morgondagens planer blir nog att va med lisa igen kanske. Vi spenderar säkert någon timmer på andra lisas alltan för att ge henne ett varmt välkommnande. Hon kommer hem i morgon från karlsskoga eller nått i den stilen. sen vet jagt inte något mer.
Jag avslutar detta inlägg med kassa webb-cam bilder och ett par sanna ord: JAG VILL HA EN OXBLODSRÖD
T-SHIRT!




Kommentarer
Postat av: Alistair Chime Goodland





after reading your blogs and randomly scrolling thru, i agree with you, yes i use a translator to convert everything to english cos im very stupid, but you are very pretty and very deserving of love, i mean if someone cant love you for who you are then they dont deserve your time.



Ill write this in sweedish for you



efter att ha läst dina bloggar och slumpmässigt bläddra igenom, jag håller med er, ja jag använder en översättare för att konvertera allt till engelska cos im mycket dum, men du är mycket vacker och mycket välförtjänt av kärlek, jag menar om någon cant älskar dig för den du sedan de dont förtjänar din tid

2011-02-18 @ 02:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0