Weirdest day ever!

Hello my friend. Sitter och kollar på finalen av sytycd. Bästa prgrammet ever! Men jag tror inte jag orkar eller får se hela... Höhö Kom hem från träningen för en stund sedan. Gjrode mat och åt den.

Just det ja! Den här dagen har varit så jävla sjuk!
Jag har tagit kort på folk som är på väg att ta livet av sej.
Gjort inbrott i lisas hus.
Sett lisa och lisa göra sönder lisas pakethållare.
Sett lisa och lisa sitta på samma cykel utan pakethållare.
Inte fattat ett skit på dansen...
Fått med mej cykel korgen när jag skulle ta ut lisas väska...

Ja, halv knasig dag. Helt sjuk  faktiskt. Och sen på tkd så sa jag att jag kunde mina fyra sista i mitt person-nummer och så började alla applådera! hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0