Jag är i stugan

Jag har visst glömt att säga att vi åkte till stugan idag. Tidigt på morgonen faktiskt! Mormor, morfar och rasmus är här så då passade vi på!
Vädret har varit underbart! Hela dagen också. Sensation liksom. Blå himmel och strålande sol.
Jag har fotat i massor och käkat en jäkla massa mörk choklad. Jag skickade ett sms till en kompis förut och sa att jag inte kommer överleva denna helg men det ser ut som jag gör det...
Och nu när man tror att livet inte kan bli bättre så kan de det, för nästa vecka vid den här tidpunkten är jag i barcelona! Längtar som fan! Det var 2 år sedan som jag senast var utomlands. Ska bli så jävla skönt att komma bort!


Härlig bild va? Det jag som idag på bryggan på vår strand. Min mage ser lite uppsvullen ut för jag har käkat choklad.
Usch och fy och blää. Inte mer godis denna veckan som kommer. Hehe, viktnojja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0