Haha fuck off...

Haha, ja... Det har varit en rolig kväll må jag säga er kära ni. Vill bara påpeka att alla i lidköping hatar mej.
haha fuck off bitches don't mess with me. Jag ville bara hjälpa en vän om man säger så ;)

Jaja, det där har iaf jag släppt nu. Och lidköping människorna har missuppfattat det jag sa och bla bla blaa.

Kom hem från en jobbig träning. Förut iaf. Vi hade master pelle som man måste kalla denna man. Han ger mördar blickar... Jag kommer i alla fall vara död i morgon för mina höfter är ganska sönder slagna...
Nu ska jag sova. I morgon är en annan dag. Och vi får hoppas att alla människor på denna jord har lugnat ner sej och vi slipper ett tredje världskrig.

Love and peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0