2 outfits från veckan

Hej på er så här mitt i natten. Detta är ända tillfället jag har fått att blogga på typ...
Aja, tänkte visa två outfits. Herre min skapare vad jag hatar det ordet! Kom på något nytt. Jag har inte hjärnan till något sånt!



Den första:
Jacka- Min kära mors gamla skjortjacka.
Halsduk-Gina T
Baslinne-Lindex
Jeans- Gina T
Väska-Auktion i dalsland någongstans
+adidasskor- sportshopen i strömstad

Den andra:
Blå skinnjacka(hitta ingen bild)- veromoda
Boxarlinne- Gina T
Grå byxor- Bikbok
+kängor(nya)- Dinsko
+halsduk-Gina T
+väska- aa din bruna ni vet

Sen har jag glömt att ta bilder på de andra. Och nästa vecka blir det inga outfit bilder för jag ska<3 leva i mjukisbyxor. Ska spara mina kläder för jag ska ju till spanien på lördag! :D
Mohahahaha. Peace<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0