Ooooooh SOPA!

Jag har verkligen haft en skit dag idag! Jag hade världens bästa planer idag och så kommer pappa med att vi få gäster så jag måste avboka ALLT! Jag hatar killen verkligen ibland. Så idag har jag suttit inne och drygat och varit förbannad. Tack pappa för att du har gjort min dag så här bra! Asså fan...
Kommer ju verkligen vara trevlig mot våra kära gäster sen. Asså fy faaan vad sur jag är!
Allt är fel idag. Jag känner mej så jävla ofräsh också. Fet och ful. Tovit och okammat hår. Uppsvälld och bara allmänt förjävlig! Asså gaaaaaaaaaaaaaaah! Jag mår så jävla dåligt. Jag har varit på gränsen till att grina typ 7 ggr.

Aja, det är lov och på måndag drar jag till mitt kära hofors med lizzzza. Ska bort från mitt thn. Känns skönt.


Kommentarer
Postat av: LINNEA THE BEST SOM ÄGER DENNA BLOGG!!!

OOOHHHHH TÖNT!

Men asså gud va kul jag har det och kommenterar min egna blogg bara för att bli big in japan!



Assåå sheeeiit

2010-10-30 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0