Jag ska på utvecklingssamtal

Ja, du hörde rätt! Jag ska på utvecklingssamtal med min überdåliga mentor.
Han hänger verkligen inte med asså. Idag på mentortiden vi har varje måndag och fredag så drog jag faktiskt. Jag orkade inte med killen längre. Det var första gången en lärare fått mej att gå från lektionen.
Han är så jävla borta. Alla i trollhättan som har tyska och har haft en vikarie i tyska vet nog vem jag snackar om. Ni vet en kille med knullruffs, gröna manchester byxor, lång, tysk, allmänt ful? Vet ni vem jag snackar om? Om ni fattar så tycker jag att ni ska gråta en skvätt för att ni tycker synd om mej och mina klasskamrater.
 
Nu ska jag nog ta en kopp te eller varm choklad. Jag har varit grymt sugen på choklad hela dagen!
PEACE <3


en iller. När ja och lisa var ute och gick så gick vi förbi dennis prylbod. Och där fanns den här illern...
Every photo has a story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0