Jag <3 bikbok!

Hej på er! Dåligt bloggande? jo jag vet!
Idag har jag iaf varit på överby med lisa! Bikbok har ju öppnat där idag! Köpte mej ett par uuunderbara leggins i samet. Hur underbara som helst!
Så i morgon ska jag inviga dem jag ska ta kort på dem då kära vänner.

I morgon är det skola igen. Ganska bra skoldag. Idrott, hemkunskap och 40 minuter svenska. Helt ok.
Haha ska göra mexikansk soppa...
 Nu ska jag käka mat snart tror jag.
PEACE!


Barcelona/spanien/jag/2010 = saknar! Vill ha lite värme. Det snöade ju fan idag! Helt sjukt kul och kallt!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Joo de e fint med mig med :)

vad händer ikv ?

2010-10-22 @ 16:06:50
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0