Helt jävla tom

Asså just nu vet jag inte om jag är glad eller ledsen,
Om jag är sur eller söt,
snäll eller dum,
deprimerad eller inte...
Jag känner verkligen inte något. Känner mej som en levande zombi eller nått.
Jag är nog antagligen bara trött och ganska nere för att det är skola i morron :P.

Men dagen har ändå varit levande. Så annorlunda på nått jävla höger... Jag har inte riktigt fattat att dagar som denna, dom dagarna som känns overkliga och helt annorlunda. Dom som inte fanns i mitt liv förr.
Dom dagarna är en del av vardagen nu. Jag har bara inte riktigt vant mej än... Helt sjukt.
Aja, nu ska jag ladda upp några bilder från kameran till datan. Kanske får ni se en bild eller kanske ett videoklipp... Vem vet?! Inte jag för jag kan inte planera saker utan att det går åt helvete och blir till något helt annat... Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0