Fuck it

Tjenna. Sitter vid köksbordet och måste komma igång med pluggningen.
Det går inte så bra för jag mår illa och har sovit en timma. för jag höll på att dö.
Jag funderar på att sova en timma till och ta pluggningen senare.
Skulle ju tränat idag också men har ingen som kan köra mej hem. Hehe låter dumt men sant.
Har en sådan period så jag inte har tid till träningen. Mår både fysikst och psykist dåligt över det.
Men jag måste verkligen plugga och komma i kapp i skolan. Hade ju 3 prov förra veckan och ett kvar nu.
I morgon ska jag göra det. Optik... Längtar tills träningen börjar i alla fall.

Nu ska jag i alla fall läsa lite optik. Sen på med mjukisbyxorna och köra lite fys. Armhävningar och sånt skit.
Sen sova eller plugga lite till. Och sen plugga ännu mer!
Hepåre!




Grym låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0