Dissar- Idol 2010

Nej nu måste jag klaga lite här förstår ni.
Årets top 11 i idol är nog den sämsta start 11:an jag någonsin sett. Men seriöst, vem tycker om sassa egentligen när det fanns några som var sååå mycket bättre, t.ex. Simon! Killen med stil som vågade uttrycka sej med sina kläder, med sin röst, med sina rörelser och så har han en grym sångröst! Och den där alice... Har aldrig hört henna sjunga en hel låt men jag hörde lite i snabbgenomgången. Hon är kass. Bara så jävulens dålig. Jag fattar inte vitsen med att ha med henne och jag hoppas hon åker ut ur i idol först utav alla. Och sen killen från unddevalla. Han är bara där för att småfjortisarna ink mej då och många fler ska ha någon att tycka är söt och skrika och gråta föra att han åkt ut. Han kommer hamna på femteplats precis som alla andra. Så som johan palm, Danny och Måns Zelmerlöf.
Förutom dom tre så är väl resten hyfsat bra. Linda Varg och olle är farvoriterna. Tyckte dock att det är väldigt synd att simon, chris och Madeleine inte gick vidare. Men jag är otroligt glad att inte Sebastian Krantz gick vidare. Han så ju förjävlig ut! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0