Äter clementin

Tjaa! Sitter och kollar på en film på tv3. Den är najs.
Jag äter en clementin också. Den är god. I morgon är det skola. Det känns bra.
Men som sagt så är det en ny vecka i morgon. Veckan känns helt okej.
Engelska förhör i morgon. Prov i so på torsdag om rättegång och lagar osv.
Sen det som kommer bli roligast den här veckan är det som händer på onsdag då jag ska redovisa min power point presentation om mej själv i auland inför klassen tror jag. Det ska bli så otroligt kul!
Längtar som bara den.
Nu ska jag dricka upp mitt vatten. Sen kolla mer på filmen plugga so och engelska. Det är najs!
Hepåre!


Lisa och lisa i skolan ;) Vår kära lilla freddan i bakgrunden också ;)

Kommentarer
Postat av: lisa böströöööm!

freddan och hygy! :)

2010-10-25 @ 08:04:22
URL: http://lisajennymargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0