Vet ni hur bra och snygg jag känner mej?

Jag tror seriöst att jag inte har varit snyggare än vad jag är idag. Jag tycker om hela mej nästan.
Klart jag inte är hel nöjd! Men vem är det liksom?

Jag har aldrig mått såhär bra! Efter 3 års viktkomplex och dåligt självförtoende (vilket jag fof har) så känner jag att jag faktiskt ser bra ut och att jag är nöjd. Jag har aldrig kännt så förut...

Jag vill bara sätta på mej mina snyggaste underkläder och ta kort på min snygga kropp och visa hur stolt jag är över den. Men det kommer jag inte göra för då kommer mina föräldrar bli förbannade...
Men jag är så himla stolt över mej själv!

Jag har mina dåliga dagar. Det har alla. Men egentligen mår jag så jäkla bra! Jag känner mej för en gångs skull inte som den fula ankungen jag alltid varit och kännt mej som.
Jag mår bra! Det är rätt grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0