När man har tråkigt

Laddar man ner den nya msn veritionen och kopierar ett test som man hittat på en fjortis blogg från lidköping.

DITT LIV


Vad heter du? -
Linnea
mellannamn då? Anna
Vart bor du? -
Trollhättan
Trivs du där? -
Ja
Brukar du läsa horoskop? -
När man hittar något i nån tidning så...
Har du körkort? - nej
Äger du några converseskor? - ja!
Favoritdjur? - Apa
Vad spenderar du dina pengar på? -
Kläder, kläder och choklad/godis.
Senaste konserten? - Brolle
Festar du? - Nej
Sprit, cider, vin eller öl? -
Cider tror jag då
Antal kuddar i sängen? 4
Kan du baka bullar? - JA :D
Har du varit med i scouterna? -
Haha nej
Bläck eller blyerts? -
Blyerts
McDonald's eller Burger King? -
Mcdonald's
Är du allergisk mot något? -  Jag är ovanlig, jag är inte allergisk mot något...
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Vit
Vad åt du till frukost? - special K
Hur ser du ut idag? - Snygg as hell
Nästa mål i ditt liv? - Komma in på lichron
Vad såg du senast på TV? -
på äventyr med bridget jones
Hur svarar du i mobilen? -
Hallå
Vem ringde du senast? -
det vill ni inte veta...
Vad sa den du ringde? - vem är du?
Antal timmar sömn inatt? - 10
Sov du ensam? - ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? - inget speciellt men den ska vara varm! (Y)

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng? -
Nobody sleeps in my bed
Såg dig gråta? - mamma
Fick dig att gråta? -
mamma
Du delade en drink med? -
nobody drinks my drinks
Du gick på bio med? -
lisa o lisa
Du gick på stan med? -
mamma
Skällde på dig? - pappa
Skickade ett sms till dig? - lisa

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -
ja.
Bråkat med ditt husdjur? -
Haha majsan går inte att bråka med
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? -
Kanske

SAKER
Tar du droger? -
nej
Dricker du? -
  nej
Vem är din bästa vän? - lisa (där blev ni allt nyfikna va? mohaha vilken lisa? den frågar kommer ingen någonsin få reda på!)
Vad är du mest rädd för? - döden 
Vilka kläder sover du i? -
trosor stor tröja+ mjukis ibland
Vart vill du gifta dig? -
på en strand
Vad hatar du verkligen? - när jag gör bort mej och skrämmer iväg människor när jag inte vill göra det
Har du varit kär? - ja
Kör du bil? - nej
Har du ett jobb? - nej
Gillar du att ha folk omkring dig? -
Ja, vissa kanske lite mer än andra
Är du ett hälsofreak? - nej inte precis men kan en del om hälsa och sånt

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
- ja
Är du ensam nu? nej det kan jag inte påstå
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - låtar jag oftas inte kommer ihåg namnet på
Vill du gifta dig? - ja
Vill du ha barn? -
ofc

FAVORIT
Rum i huset? -
vardagsrummet
Typ av musik? -
jazz
Månad? -
april tror jag

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? -
nej
Köpt någonting? -
njaa
Varit sjuk? -
i huvudet ja
Sjungit? -
ja
Sagt "jag älskar dig"? -
 nej
Velat säga till några att du älskar dem? -
ja
Träffat nån ny person? -
nej
Saknat någon? -
ja
Kramat någon? - nej
Vem då? -
Kysst någon? -
nej

FÖRSTA
Första bästa riktiga kompis? -
ronja
Första jobb? - prao plats på ett café
Första inhandlade skiva? - vet inte
Förälskelse? -
vill inte nämna denna persons namn
Första begravning? gamel farfar
första fiende? I dont remember
senaste människa du slog? -
  alice tror jag
Senaste stora bussresesan?
i torsdags hem från hofors
Senaste långa telefonsamtal? -
vet inte
Senaste dusch? -
igår
Senaste irritation? -
mina misstag jag gör hela jävla tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0