Kass dag

Helt förjävla dålig dag asså. Den var väl  bra i sej men det var en massa små saker som förstörde den.
Först hände det massa saker i skolan. Eller en sak. Vi har grupparbete och min grupp kommer ingenstans!
Jag får ångest varje gång jag tänker på det!

Sen när jag skulle ta bussen till dansen så gick jag till skoftebyn för att ta skofteby bussen. Den bussen stannar utanför kulturskolan liksom så jag tänkte att jag skulle vara lite smart att ta den. Men när jag har stått där en kvart så fattar jag att: bussen kommer inte att komma. + att jag stressa som fan för att hinna med den bussen och var där i god tid ändå. Men som sagt så kommer inte bussen!
Så ända alternativet är att gå. Så jag börjar gå. Och när jag börjar gå så är det ungefär en halv timma tjugofem minuter kvar tills dansen börjar. Och det är halt och slaskit och mina kängor är hala som fan när man går på snö med dem. Och på ett ställe luktar det illa som satan! Typ parmesan ost som möglat och legat i ett vanligt skåp några dagar.
Sen när jag är i innovatum får jag idéen att jag ska skriva om den här händelsen på min blogg. Vilket jag också gjorde. Det är de jag gör nu. Sen när jag är utan för innovatum området är det 3 minuter kvar innna dansen börjar. Men som tur var så missade jag inget ut av uppvärmnngen och det är ju bra. Jag slapp gå hem iaf för det kom en buss då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0