Är i skolan och skämmer ut mej...

Hej små töntar som vill vara töntar med mej.
Är i skolan just nu och töntar mej för jag är en stor jävla tönt som skämmer ut mej och sabbar allt stup i kvarten. :D...
Livet leker som ni kanske fattat vid det här laget och jag bara hänger på.

Mina vänner, mina nära, min familj, ni som läser min blogg. Kan ni påminna mej om lite då och då att  gjort är gjort, och man kan inte ändra på saker som redan hänt... Är lite dålig på att komma ihåg det.
Aja life's a bitch...

Visst, jag har aldrig mått bättre. Men alla har vi våra dåliga dagar.


En ful bild på en ful linnea...


P.s/ min underbara kära vän. Tack för alla fina råd du har gett mej! Tack för allt pepp! Tack för att du finns.
Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0