♥ Super chips

Hejsan hoppsan lillebror! Idag har jag varit i skolan och stan! Handlade lite saker. Och idag fyller en utav mina bästa vänner år, LISA BOSTRÖM! GRATTIS !! :D Jag har dansat och varit på tkd:n idag också, ganska rolig dag faktiskt! Morgon är vi lediga, och då ska jag bowla med lisorna. Det ska bli as roligt!

Just nu sitter jag i soffan och käka super chips. Dem har man ju sett på reklam på tv nu, och där är dom tydligen jääääättestora enligt dom men det är inte sant! Dom ser ut som vanliga chips bara att det finns några lite större chip. Det ända som var stort var min beskivkelse. STOOOOR beskivelse! Men dom smakade jätte bra iallafall!

Nu ska jag fortsätta äta. TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0