♥ Natten, stan' är full av natten.

                     
                         Bild; jag| stugan 1 maj 2010

Hej mina små gurkor! sitter på golvet just nu och är på väg upp i sängen. Vet inte riktigt varför jag sitter på golvet men jag är ju som jag är..
Tänkte gå och lägga mej nu. Eller njaa, inte lägga mej det kommer jag inte göra på någon timme men jag ska iaf lägga mej i sängen. Och min hårbotten kliar som F*N! Det schampoot/ balsamet jag använder är grymt bra men inte för min hårbotten! Kanske borde köra med barnängeln i stället.. Men det schampoot och balsamet är skit bra rekomenderar det faktiskt. Lägger upp bilder någon dag.
Nu ska jag sova(NOOOT)
Puss o kramis kramis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0