♥ My ears hurt

 
Bild: Jag| spisen i stugan.

Godmorgon! Idag är jag hemma från skolan. Jag har ont i öronen och har tinnituss. Det är inte en öroninflammation, hoppas inte det för ikväll är det dansuppvisning! Det kommer bli jätte kul. Har längtat som fan asså! Ska försöka att komma ihåg att ta med kameran och ta lite bilder på våran klädsel och sminkning sen ska ja be mamma ta kameran och se om hon kan fotografera uppvisningen. Hehe.. Igår var det genrep och så.. trodde min mobil var stulen innan jag tog bussen till folkan.. Men sen låg den i min väska! Det var varmt igår också så jag hade shorts på mej!
Min kamera har varit borta och ur laddad så  har inte tatt någta outfit bilder. Men nu är den hittad men ska bara ladda den :)

Nu ska ja ladda kameran, sen sova. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0