♥ Maj nue bääg

En modeblogg med en twist jag vet ;)

Om ni vill att jag ska översätta rubriken så står det My new bag på engelska fast med en svensk twist (haha har skrivit twist två gånger i samma inlägg, eller tre faktiskt kom jag på nu Maha ;))

Tillbaka till saken vill bara visa er min nya väska jag köpte i helgen! Härmar min kompis nu med att visa upp min nya väska. Ni måste kolla hennes blogg btw! Hon har en egen... ja, gå in så får ni se vad hon har för väska!
Haha en länk till dej rraniim ;)

Tillbaka till saken igen då, jag ska bara visa er min nya väska som sagt och här är en bild!

det är inte världen bästa bild jag vet men den duger.
Men ni måste erkänna att den är snygg ;)

Nu ska jag inte störa mer. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0