♥ It's beautiful day!

Hej pussgurkor! Är hemma från bowlingen nu. Det var roligt! Jag har väl berättat att jag skulle bowla med vännerna idag? Aja men iaf så bowlade vi. Det kom fler folk än vad lisa visste (vi firade lisa för hon fyllde ju år igår) emelie, jojo, astrid och ranim kom. Sen fikade vi på Gillet och sen bowlade vi. Jag gav lisa armband och en Marabou. Har haft en underbar dag idag! Fedt kul! Ska be ranim skicka bilderna vi tog till mej !

En Tuffbild!

En fjortisbild :D ^^

En gladbild :D

En galenbild xD

En ''inte-vill-vara med'' bild :D

(jag hade inte på mej en hofors t-shirt när vi bowlade idag bara så ni vet. Jag hade en mycket fräääschare sak ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0