♥ I have to stop doing things that i love to do...

Hey folks! Sitter här och surar just nu och tittar på top model.
Jag är fett sur för jag skulle ut och springa men så börjar det regna så kan jag inte springa!
Och idag fick jag det dåliga beskedet att jag inte får träna taekwondo längre.. Dels för smärtan i bröstet och pga mina knän och höfter. Men fatta hur dåligt jag mår pga av det! Visst kan jag träna, men helst inte. Kanske måste dra ner på
träningen. Kanske inte får träna mer en en gång i veckan... Men jag älskar ju att träna taekwondo! Jag vill inte sluta träna ju. Men jag ska kolla på träningar och så, så i morgon får ska jag berätta för min tränare och så.
Men tänk er själva att ni måste sluta med något som ni älskar att göra! Om ni lever för att spela fotboll och sen få höra att man aldrig mer får spela fotboll. Och jag måste ju få träna! Jag kan inte leva utan träning! Jag måste ha något att göra efter skolan. Jag måste träna för att må bra! Annars kan jag bli deprimerad. Träning är något jag alltid hållt på med. Kanske inte jätte mycket men jag har alltid tränat!
Jag vill inte slutaaa...
'
jag i min UR SNYGGA dobok( tkd dräckt)!



Mitt mönster

Nu ska jag sätta på mej mjukisar och kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0