♥ Himlen är oskyldigt blå, som ögon när barnen är små, o regn droppar faller som tårarna gör, det rår in stjärnorna för.

Tekniskt sett så säger rublriken allt om min helg. Min helg har varit underbart skön. Här i dalsland så skiner solen och värmer gott om hjärtat. Dock blåser det lite men det är inger man bör haka upp sej på.
Himlen är klar blå solen skiner, det regnade igår, jag har hoppat studsmatta med små barn och det har varit stjärnor på natthimlen. U-N-D-E-R-B-A-R-T!
Men snart ska vi åka hem till tråkiga thn. Så jag sitter här i mitt rum på 2-3kvadrat-meter och packar.
Jag sover ute på alltanen, och ett + med det är ju att man har utsikt över fälten och vattnet.
Jag trivs i detta rum...
Nej nu ska jag fortsätta packa och fräsha upp mej, sen bär det nog av hem. Ska ta en varm dusch när jag kommer
hem och sen ska vi ha film kväll och kolla på avatar, såg den igår också. Den var grym!
Vi hörs sen!♥

En till  låt-text av samma artist som beskriver min helg är: sol, vind och vatten är det bästa som jag vet, men det är på dej jag tänker i hemligt het!
Haha jag var bara tvungen att skriva!

Jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0