♥ Här sitter jag och lyssnar på musik med en finne på halsen...

Yoo mannen! .... 
Sitter på rummet och lyssnar på musik. The script! Skönt band faktiskt!
Jag har en finne på sidan av halsen också som är allmänt irriterand faktiskt. Visst är det roligt att läsa om mina finnar?! JAG VEEEEET!
Har precis ätit lite mat. Bland annat en smoothi med hallon och kiwi. God men dock så kliar det runt munnen efter jag äter kiwi... Också kul att läsa om! Påtal om kiwi så fick jag ett sms förrut där det stog
'' kiwi :)<33<33'' jag bara... Ahaa! Vad ska man svara på det smset då? Men det löste sej det med ;)

Idag har jag varit jätte duktig! Jag har pluggat (jag gjorde klar en uppsats om england och pluggade till matte provet imorgon). Sen städa jag rummet också. Sen har jag bara kollat på tv...
Aja men den här lång helgen behövdes verkligen! Grymt skönt och är utvilad som fan.

Imorgon blir det skola igen. Detta är en spännande vecka förstår ni! Ska göra en lista på veckans händelser för det är en spännande vecka!
Nu ska jag sluta skriva och göra något annat.... Heeerrråå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0