♥ En lista

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - blond och brun
Hur lång var du – 160-162 kanske ??
Vem var du kär i - En speiell
Hade du nån pojk-/flickvän – Ja, i ca 2,5 veckor ;)
Vad brukade du göra på fritiden – Träna
Vilka umgicks du med – Ranim 
Var allt bättre då – NEJ! värsta året ever!
Skulle du vilja gå tillbaks dit – NEEEEEEEEEEEJ!
Har du förändrats – Oo ja.

Nu:
Vad har du för hårfärg – Mörk blond/blond
Hur lång är du? – 164 cm
Vem är du kär i – Det vill jag inte säga(a)..
Har du nån pojk-,/flickvän - Nästan..
Vad brukar du göra på fritiden – Träna,blogga, kompisar designa m.m
Vilka umgås du med – Lisa och Liiiisaaa                   
Hur ser du ut? – Medel lång, smal(skulle vilja va smalare), låååångt hår, blond, blek som en jävla vampyr!

Har du:
Kysst någon – japp
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – jaoo
Slagit ner nån – Ja! Hallå TAEKWONDO! :D
Ljugit för en bra vän – Ja...
Svikit någon – Mm...

Vem:
Skrev du senast till på msn – Johan tror jag :)
Kramade du senast – Vet inte.
Sov du hos senast – Hemma ?
Vill du vara just nu - På träningen
Ringde dig senast – Mamma

Vad:
Drack du senast – Vatten
Köpte du senast – Te-kaka xD
Gjorde du igår – Tränade :)
Ska du göra imorn – Kolla på tkd, plugga.. skola :(
Vill du göra just nu – Krama någon
Åt du senast – kaka xD
Är närmast dig som är rosa –  MIN LAPTOP :D

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Tror det.
Nån har sårat dig så du börjat gråta – jag tror det

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Ja..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Hehe ja
Jag har smugit ut utan lov - När ja var skit liten
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Njaa
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Ja :O
Jag har fuskat i ett spel – Alltid :D
Jag har struntat i ett prov – Nej, vad tror du om mej ? ;)

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Ja
Jag har druckit alkohol – smakat någon gång..
Jag har tagit medecier mot drepression – nej.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande – Mmm
Jag har somnat gråtande – Jag tror det

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -  Jag hatar allt som har med döden att göra!
Jag har sett någon dö - Noep
Någon du har känt som nyligen som dött - Nej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0