♥ Borde jag äta?

Hej! Nu har jag inte ätit på nästan nio timmar. Jag har käkat frukost, det är de ända. Borde jag äta något nu?
Men jag vill inte äta, ska försöka inte äta något mellan frukost och middag. Haha denna dagen har det gått bra.
Men det är la som att sluta röka? Dom  två-tre första dagarna är värst? Det har jag hört i alla fall. Jag äter mindre för att inte gillar min kropp. Jag har haft problem med att gilla min kropp i några år nu... Det går upp och ner med dom tankarna. Men det är något jag har lärt mej att leva med så vill säga.

just nu är jag HUNGRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG! Men jag ska klara detta nu! Har försökt så många gånger och nu känner jag att jag ska klara det! Målet är en vecka, det kanske inte är så lång tid men jag är ju van vid att äta mycket så för mej blir det svårt!

Nu ska jag ta något att äta tänkte jag skriva men det går ju inte ;) . Jag ska nog plugga till matte provet som är nästa vecka. Puss♥¨


Jag förra sommaren :)

Den här inte äta saken kanske inte är någon bra idé... Jag svimmar ju nästan !
Jag kanske bara ska äta mindre. Vi kör på det!
Nu ska jag ta mej något att äta, är så hungrig så jag kan äta en elefant eller något!

Kommentarer
Postat av: lisa

sluta Linnéa! ÄT! <3

2010-05-11 @ 11:20:31
URL: http://lisajennymargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0