♥Tokio Hotel

                 
När jag skulle in och kolla på desperet Housewifes så ser jag att det kostar att kolla på det.
Och då blir man ju lite sur...
Men då kom jag på att jag kunde göra tyska läxan. Det var en väldigt enkel läxa.
Vi skulle hitta ett tyskt band och en tysk låt de bandet hade skrivit.
Och jag kom visste ju inte några fler band än Ramstein och Tokio hotel.
Jag tycker att ramstein är skit skit dåliga och jag tyckte att tokio hotel inte häller varit särskilt bra, tills nu.
Jag gick in på youtube och sökte på deras första låt. Jag fick reda på det namnet från wikipedia.
Och så lyssnade jag, då fick jag reda på att tokio hotel är bäst!
Fatta hur jävla bra dom är! Älskar dem! Det är första gången jag lyssnar på dom sen kanske 2 år.
Och då var de inge bra, men nu är dom helt underbara!
Fan att jag inte kom på det lite innan, för då kunde jag ju ha gått på deras konsert i gbg eller nått!
FAAANN



Kommentarer
Postat av: ITZI

Cool blogg! :D

2010-03-04 @ 20:22:31
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0