♥Tja

Idag har jag inte gjort så mycket och har inget speciellt att skriva.
förutom att jag har varit i skolan. idag iskolan har jag bara fotat!  Vi har miljövecka iskolan och jag ska göra ett collage och sätte upp i klass rummet efter som vi ska göra om det. Imorgon ska jag fortsätta på den. Ska printa ut bilderna och såga till en stora jäkla planka att sätta upp bilderna på.
Bilderna ska bli i olika storlekar. Och jag fick mycket bra kritik av nisse bildläraren.

Men nu ska jag ta något att äta för snart sticker jag på träing. Vet inte om jag orkar träna egentligen.
Nu förtiden när jag kommer hem efter skolan så lägger jag mig i soffan och efter 10min så sover jag!
Det är helt sjukt...
Men nu ska jag ta något att äta
TTYL..


Om ni undrar varför jag är lite blå om munnen är det för jag käkade frusna blåbär i skolan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0