♥Sorry Sorry


Bild:google.se

Förlåt för inget bloggande idag! Jag har inte hunnit.
Först så åkte jag till överby. Mamma och alice skulle dit och köpa något åt alice så jag hängde på.
Jag hittade lite saker men jag köpte inget. Jag ska inte köpte något för mina pengar förren jag och lisorna drar till göteborg och shoppar.
Efter överby gjorde mamma våfflor! Jag åt jääätte mycket. Det var så himla gott.
Sen vi sex så hängde jag med lisorna ut. Det var roligt. Vi tog en lång(!) promenad.
Sen så gick lisa hem så jag och andra lisa gick till ica och sen hem till mej.
Hemma hos mej så tittade vi på fjortisar på youtube och emd mobilblogg bla. Hahaha.
Och nu sitter jag i soffan och har allmänt tråkigt.

Bion igår var väldigt bra! Jag kom på att det är jag som är the hatter i filmen. För jag är så jävla grym på dansa som han gör! Jag hann inte ta kort på gårdagens outfit men det går vell att leva utan?
Hade iaf på mej lack legggins, skjorta, tight tröja, skinnjackan, halsduk, skinnväska och adidas dojorna.

Jag lägger upp dagens outfit lite senare tror jag. Har bilderna på kameran men jag orkar inte leta upp överförningsladden. Hehe...

Men nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi kanske sen. :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0