♥Söndag

Hej kära ni! Idag har jag varit på dåligt humör hela långa dagen.
Jag försökte sy om en tröja men symaskinen strulade så det sket sej och jag slängde tröjan.
Sen har jag rivit tapeter... dels för att jag har varit på dåligt humör och för att vi håller på att göra om hallen.
Nu har jag precis käkat lite glass och nu tittar jag på världens sämsta serie- grey's anatomy. Jag har aldrig gillat den serien.

I morgon är det måndag och då är det skola! Det ska bli riktigt kul faktiskt. För hela veckan har vi miljövecka på vår skola. Och jag ska göra om vårat hemklassrum. Vet inte riktigt vad en klassrums make-over har med miljön att göra men det ska iaf bli fett kul! Jag ska (förhoppningsvis)låna skolans systekamera och fota och göra ett fotocollage och ha på väggen i vårt klassrum.
Det blir vell träning i morgon också. Hoppas att vi ska träna inför graderingen. Men jag ska nog inte gradera i vår.
Det var på gränsen att jag gjorde det förra gången. Det kändes inte riktigt helt 100 då.
Men jag vill iaf börja träna inför graderingen bara för att känna efter ordentligt!

Men nu ska jag återgå till det jag gjorde förrut... ingenting.
TTYL♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0