♥New In

Detta har jag köpt idag! Jag är jätte nöjd med allt.
Och det börjar ju bli vår snart så det är väl lika bra att börja fylla garderoben med söta vårkläder!
De här sakerna kommer jag verkligen använda nu i vår! Me love♥


En ny eyeliner eftersom min började bli dålig. Köpt från kicks /märke-isaDora/95kr


Spets klänning i ljusrosa-Lindex/149kr



Oversize tröja- ginatricot/149kr. jag var tvungen att köpa den här. Den var så skön och fin och jag kunde inte sluta tänka på den...


Och mamma ville att jag skulle skriva att jag var ute på överby med henne.
Och det var helt okej att va där med henne. Tack för att du tog med mej och shoppa kära mor . ;)

Men vi hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0