♥Misslyckat..

Öppethus saken gick bra och nu är skolaveckan klar! Är ledig hela dagen i morgon eftersom vi fick vara i skolan till halv nio idag.

Jag gjorde ju ett foto-collage som jag berättade. men sådan otur som jag oftast har så själklart så fick jag göra om allt. Jag fotade ju en massa som jag sedan kopierade ut på fint dyrt fotopapper(som vi inte kunde kopiera ut på skolan så jag fick ta hem och göra hemma ist, och pappret var så tjockt så det fastnade hela tiden i skrivaren men det blev gjot, det tog någon timme att fixa...) och när jag skulle klistra fast bilderna på min fula träplanka(som hade blivit gul pgv lacken) så missfärgade sej limmet och blev lila! Så min fula planka blev ännu mer förstörd och mina bilder också. Men det var några jag inte hunnit limma fast innan jag gick på rast så de klarade sej som tur var! Så jag fick använda mej av ramar ist och göra foto-collage-tavlor. Och så var jag tvungen att kopiera ut hälften av bilderna igen fast på ett sämre och tunnare fotopapper. Fatta om jag blev förbannad! Jag var nära på att ge upp asså. Fan vad man ska ha otur hela tiden. Höhö :(.
Men jag är iaf riktigt nöjd med det slutgiltliga resultatet! As nöjd.
Och så hjälpte jag lisorna med deras puss tavla. dom hade målat jätte fina pussmunnar på en svart planka och sen hade  vi pussat på den med läppstift och sen spray lackat den och sen idag på kvällen så hade någon varit där och kladdat på den så att några pussmunnar hade smetat ut sej! Asså ibland blir man bara så himla förbannad. Varför ska man gå runt och förstöra saker för andra. Jag tycker verkligen synd om dem som gör så. Dom har ju verkligen inget liv som går runt och vandaliserar för andra. Usch och fy...
Men jag ska visa er bilerna jag hade med på foto collaget i morgon för jag har dem på våran stionära data.
Jag har redan vistat er några ut av bilderna. Ni vet de bilderna med temat nypon. Men jag ska visa er resten i morgon.

Men i morgon ska jag och lisorna gå på bio. Alice i underlandet. Jag har inte sett den än. har höga förväntningar!
Ska bli jätte kul!
Jag ska försöka komma ihåg att fota dagens outfit också. Har inte gjort det hela veckan eftersom jag har haft mjukisar hela veckan för att jag har målat osv.

Men nu ska jag sluta tjata. Hjälp vilket långt inlägg! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0