♥Måndag 29/3

Halloj!

Ligger i sängen och är hur trött som helst som jag brukar vara efter träning. Ska lyssna på musik och plugga lite innan jag somnar. Jag har ju so prov på onsdag om Vatten... Men jag känner mej ganska säker på det ändå.
Och jag vill bara be om ursäkt för att det inte blivit några outfit bilder den senaste veckan. Det beror på att min kamera inte vill föra över bilderna till datorn. Man blir så irriterad när sånt händer, eller hur?!
Men nu får sova så gott så hörs vi i morgon.


update:hehe det blev inte så mycket pluggande ändå...

Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan!

Vad har du haft för dig idag? :D

Pussen!

2010-03-29 @ 23:33:08
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0