♥Ligger i sängen!

Tjaa sweetheart!
Ligger i sängen och lyssnar på mitt nya favvo band, tokio hotel. LOVE THEM!!
Det har varit väldigt dålig update de senastr dagrana men det är för att jag har varit trött.
Jag stupar direkt när jag kommer hem från skolan. Konstig för jag är piggare än pigg i skolan...
Men i morgon har jag inga planer. Vet inte alls vad jag ska göra.. Vi får se.
Jag vet inte vad jag ska göra i natt häller. Världens sötaste person är inte inne. Men han är sällan inne rent generellt. Men önska han va inne iaf... Nu blev ni allt nyfikna va? Haha.
Och jojo dissa mej på msn förut också. Hon skulle sova. Dissare .
Skoja...
Det finns inte en ändå rolig person på msn just nu! Höhö.

Men om det är fint väder i morgon så kanske jag kan fota! Ja det gör jag.

Later♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0