♥Köttbullar

Hejj!
Just nu håller jag på att hjälpa mamma med maten. Köttbullar! Mums.
Sen blir det ut att fotografera. Gjorde ju inte det igår så det får bli idag ist.
Solen skiner som den har gjort hela veckan och jag når bättre än någonsin.
I morgon blir det skola och det ska bli kul. Det ända jag inte ser fram emot är matten.
Jag hatar våran matte lärare. Undrar om det finns någon på hela sylte som tycker om honom?
Och i morgon så kommer ronja äntligen tillbaka till skolan! Hon har varit i egypten i en helv vecka!
Stackaren ;).
Och i morgon så ska vi käka pizza ist för den äckliga skolmaten. För IDAG så fyller underbara Lisa Lopakka år!
GRATTIS!!♥
Men nu ska jag åter gå till matlagningen.
Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0