♥Jag måste köpa mej en ny...

När jag gjorde min nya header i lördags så märkte jag att min kamera inte är så himla bra.
Bild kvalitén på min header är inte så jättebra. Bilden är lite grynig om ni förstår vad jag menar.
Men jag har inga pengar till en ny kamera och varkne mamma eller pappa vill investera en ny till mej häller.
Men vi kanske kan hoppas att pappa eller någon annan i familjen/släkten åker till new york och kan gå in i den där affären och köpa en ny och fin systemkamera till mej. Eller så kan vi köpa våran kompis kamera...
Han är fotograf och ska sälja sin kamera eller så kan farfar köpa en ny så kan jag få hans...
Men om någon har tips på kameror så är det bara att säga till!
Ni som är inne på min blogg kan väl bara säga vad ni har för kamera och om ni tycker den är bra?
Och hur mycket den kostade.
Det vore otrolig bra om ni kunde hjälpa mej!


Det här är då min kamera. Det är Sony, 7,2 mega pixlar (inte så jättebra ). Mer vet jag inte om den.
Jag fotar ganska mycket. Det kanske inte märks för jag är dålig på att lägga upp bilderna på bloggen...
Men jag skulle helt klart behöva en ny kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0