♥ Jag kan inte sova

Klockan är snart ett och jag har fortfarande inte somnat. + att det är skola i morgon.
Jag har vänt om dygnet helt och hållet den här helgen + att man var tvungen att ställa fram klockan en timme också. det gjorde ju inte saken bättre. Då skulle klockan varit tio  i tolv istället för tio i ett...
Aja, jag är i alla fall väldigt sur och trött och irriterad på den här jävla sommar tiden! Det känns som om jag har misstat en timme i mitt liv... Hmm konstigt det där.
Men nu ska jag förska somna. Ska fundera på vad jag ska ha på mej i morgon, eller rättare sagt när jag går upp senare idag. Att tänka så brukar få mej att somna. Har ni något knep som ni brukar göra så att ni somnar?

Sov sött♥

Kommentarer
Postat av: Queen

tittade förbi och ville bara önska en trevlig måndag! :)

2010-03-29 @ 14:21:25
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0