♥Hel dag

Goden Morgen.
Snart kommer jojo och vi ska gå till skolan tsm. Det blir en hel dag iskolan idag! Vi håller ju på att göra om klass rummet så vi ska göra klart alla tavlor osv. sen ska vi hänga upp dem och sen städa sen gå hem en timma sen ska vitt tbx för vi ska ha öppet-hus och visa vad vi har gjort.
Jag ska köpa lite bonaqua och tuggummi på rasten för att orka med hela dagen. Jag börjar oxå få lite damp just nu för jag vet inte om jag ska ha mitt fluffiga lockiga hår eller om jag ska platta det....
Det blir iaf inte så mycket smink idag för jag orkar inte.


Dagens Face. Är jag söt i ett lite mindre spacklat ansikte?


haha jag vet fuck face. Men dagens är slitbara kläder. vit tischa svart linnea och mjukisar.

Måste hitta ett par strumpor nu. TTYL♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0