♥Har precis fixat en sak

Nu har jag precis fixat så att jag kan mobilblogga! Jag hittade ett inlägg på designadinblogg.se om hur man registrerar sitt nummer osv. Jag har undrar länk hur man gör och nu har jag svaret då. AWESOME!
Så nu ska jag förhoppningsvis ta tag i mitt bloggande. Det kostar lika mycket som att skicka ett vanligt sms eller mms och jag skickar sms för 0.19kr till alla och mms för 0.69 kr. Jag har tele2 comviq snackis. + att jag smsar gratis till alla som smsar gratis till mej och det är super bra!
Men nu ska jag plugga lite inför läxförhöret i so i morgon. Har inte pluggat alls till det...
Usch och fy.
Men nu ska jag ta tag i bloggen för en gångs skull! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0