♥Gratis är Gott!

Som ni kanske har märkt så har jag lagt in en länk på min blogg i min meny. Den länken är till GratisBio!
Jag har valt att ha en länk till GratisBio på min blogg för att jag tycker att den sidan är otroligt bra.
Vem vill inte få gratis saker liksom!?
Och det är jättebra om man har en blogg! Man kan blogga om GratisBio och samtidigt få poäng!
Det är ju otroligt smart. Man kan också få poäng genom att gå in på hemsidor eller att värva vänner.
Det är ju inte särskilt svårt, egentligen. Det gäller bara att komma igång.
Och när man har samlat in tillrekligt med poäng så kan man växla dem mot biobiljetter, tidningsprenumerationer eller presentkort! Hur bar som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0