♥Godis sugen!

Jag är himla godis sugen idag! Dels för att jag kanske inte ätit någon lunch. Vi har liksom ett kak-skåp med en massa kakor i och en påse marshmallows. Det är ganska frestande.
Men jag har alltid tänkt på min vikt när jag åter sånt och jag vill inte ha så feta lår som jag har men jag äter masssa sånt en då.
Det är fortfarande lite sunkit ute men när marken är trorr så ska jag försöka börja springa. Vi har ju ett spår precis utanför oss. Men det blir nog inte så långa streckor för jag får ont i knäna av någon anledning...
Men jag tror jag tar lite marshmellows. För att fira det fina vädret. Nästa vecka så måste man kunne gå ut och springa. Fan då är jag ju i stockholm... Men efter lovet då jävlar ska jag springa!
Vi hörs !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0