♥Eyeliner tips!

Kommer ni ihåg eyelinern jag köpte i lördags? Den är sjukt bra.
Det var inte för en jag kom hem som jag såg att den var vattentät. Och det är ju bara bra det.
Jag tränar med den och en annan vattentät mascara och det håller HELA träningen!
Jag lovar att man inte ser någo skillnad efter träningen! Det är en ur bra eyeliner från IsaDora för 95kr.
Inga pengar alls för en superbra eyeliner. Jag använder eyeliner dagligen för att mina ögon ska se större ut.
Och det är mycket jag har runt ögonen... men den här eyelinern är dryg och an behöver inte mycket alls.
Förut så använde jag en eyelinger-penna som var nästan var som en understrykningspenna typ. A ni fattar säkert. Jag kommer dock inte ihåg vad märket heter. Men det var ett budget märke. Men IsaDoras är 100ggr bättre! Den rekomenderas!Jag köpte min på kicks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0