♥Awesome Träning!

Hej hej hallå!
Jag tränade ju som sagt idag, men bara dans! Jag gick till tkd men jag orkade inte träna.
Så jag tittade på med min kompis Puff. Han skulle inte häller träna så vi flummade lite under träningen och snyffade ni vet sånt där godis som är pulver som är i rör? Ah, men vi sniffade sånt iaf.
Men jag dansade iaf. Det var awesome! Våran dans är typ jättebra. Himla rolig.
Helt awesome...

Haha jag har börjat säga awesome ganska mycket. Jag kom på i morse att man kunde säga så.
Jag började säga det för det var en tjej i tkd som ramlade och när hon ställde sej upp igen så sa hon AWESOME! Och jag typ dog av grav! Jag känner inte henne men det var rolig iaf...

Nu ska jag kolla på glamourama, och så ska jag se om man kan kolla på desperet houswifes på kanal5 play.
AWESOME! PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0