♥50 saker ni inte visste

Jag läste på bunnys.se blogg att hon hade skrivit 50 saker som vi som läser hennes blogg inte visste om så jag kör på samma sak. Det tog lite tid och jag blev stöd av folket här i huset men jag klarade det. Så här har ni 50 saker ni inte visst om mej!

1.       Jag är född 27/1 1996 klockan 15.21

2.       Jag är rädd för döden.

3.       Mitt rum är blått.

4.       Det ser ut som om det har varit krig i mitt rum.

5.       Min pappa heter Ragnar.

6.       Jag gillar att skratta!

7.       Min bikini är grön vit och svart och jag har köpte den på stadium förra året.

8.       Jag har varit deprimerad i över 2 år.

9.       Jag är otroligt kär!

10.   Om cirkus 2 år så har jag svart bälte i taekwondo. :O

11.   Jag har dåligt självförtroende.

12.   Jag väger ca 50-52 kg.

13.   Jag har en katt som våra kompisar hittade i skogen eller något och dom kunde inte ha kvar katten så de gav den till oss annars skulle dom avliva den(eller ge den till deras någon annan).

14.   Jag har inte dubbelnamn egentligen. Mitt andra namn kommer bara före mitt förnamn(?) Jag heter egentligen Anna Linnea Johansson. Linnea Johansson.

15.   Jag gillar att gå i skolan för där håller mina bästa vänner till! (förutom en)

16.   Jag är sockerberoende och det kan inte gå en dag utan att jag har ätit något som innehåller socker eller sötningsmedel eller något liknande.

17.   Jag äter konstant!

18.   Jag börjar tröttna på taekwondo.

19.   Vi ska föreställa japan i nästa dansuppvisning…

20.   Och vi ska dansa till losing you av dead by april.

21.   Jag skriver detta i ett word dokument.

22.   Jag skrattar konstigt liksom tysy kan man säga. Och ibland skrattar jag hahahahaha medans lisa skrattar hihihi. Det kom vi på idag.

23.   Förra punkten handlade inte bara om mej.

24.   Jag har windows 7 på min laptop.

25.   Hej jag heter linnea och jag är en shopaholic.

26.   Jag hittade ett par grymt fina gladiator skor på have2have.com förrut men de fanns inte i min storlek!

27.   Jag önskar att jag hade storlek 39 på mina fötter. För då finns de skorna man vill ha in ens storlek.

28.   Jag är grym på elektricitet.

29.   Jag kunde inte stava till elektricitet så rättstavnings programmet som finns i word fick rätta mej.?

30.   När jag träffar en ny person så går jag alltid på första in trycket. Och jag ger alltid någon en chans.

31.   Min bästa vän är en kille.

32.   Min bästa vän är mitt ex…

33.   Klockan är 23.05 när jag skriver just den här meningen.

34.   Jag hatar min matte lärare!!!!!!!!!!!!!!!!!!

35.   Jag har ett pringles rör i min säng.

36.   Jag hade en dålig dag idag.

37.   Vi såg på Twilight i skolan idag och Edward är hetast!

38.   Jag sover nära väggen bara för att väggen är kall och jag är kok het och då blir jag lite svalare.

39.   Om jag städare efter mej och stänger min graderobs-dörr oftare så kommer mamma och pappa höja min månadspeng med 240 kr.

40.   Jag får 200kr i månaden.

41.   Jag dansar inne på toan innan jag ska gå och lägger mej för att dra ut på tiden.

42.   Jag vill dricka alkohol…

43.   Jag har aldrig rökt i hela mitt liv!

44.   Jag driver en kassblogg som jag är dålig på att uppdatera.

45.   Jag vill skriva mer i bloggen om mina djupaste tankar men jag glömmer hela tiden av vad jag ska skriva fast jag från början har tänkt ut allting.

46.   Jag har inget emot fjortisbloggare.

47.   Jag låter folk (oftast) få tycka och tänka vad dom vill och jag accepterar dem oavsett vad dem tänker.

48.   Jag försöker alltid se det bästa i människor. T.ex. så gillar inte min mamma Anna Anka för att hon dömer folk på utseendet och är dum på personalen som jobbar för henne medans jag står på Anna Ankas sida och förstår henne om hon vill att hennes glas i badrummet ska vara helt perfekt putsade. Det är inget fel på någon människa!

49.   Jag har ett otroligt högt temprament som min min bild lärare vill ha. :S

50.   Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker och tänker!

♥Jippie jag klarade av det! Detta är alltså 50 saker ni inte visste om mej.
Hoppas ni inte visste det här. God natt<3

                                                              
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0