♥ Trött, trött, trött...

4299259472_96002868fc_b_large
Bild: weheartis.com

Det var jätteroligt att bada förrut med ranim och lisa! Det var riktigt skönt i vattnet. Åt glass och spelade vollyboll gjorde vi också!

Nu är jag trött as hell och dör lite för jag kollar på fotboll. Vet ni hur mycket jag hatar fotboll? Eller ni kanske har fattat?
Jag har precis ätit också. Köttfärsgryta.

I morgon har jag inget planerat. Tar det lungt bara tror jag... Eller jo, jag och pappa ska kolla på jogging-skor.
Jag har problem med hälar och jag måste ha bra skor då. Hehe jag får egentligen inte ha converse och gladiatorskor. Det har faktiskt en distriktläkare sagt till mej faktiskt! ;) Men jag kommer inte bry mej om det... Eller lite(mycket).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0