♥ Sommarlov- Dag 3

Mjauu! När vi ändå är inne på kategorin katt så vill jag bara säga att vi lämnade in majsan(min katt) till vetrinären förut. Hon hade lyckats sätta ett grässtrå i halsen. Och när vi hämtade henne var hon helt bort! Drogad. Det var roligt och se. Ska lägga upp ett klipp sen och visa er hur hon gick. Tänk er att ett fyllo går på alla fyra. Hehe...

Jag är fof förkyld och jävlig. Mår skit! Näsan bara rinner och ögonen svider. Och så funkar inte det trådlösa internetet!
Så jag har fått ansluta till det på övervåningen. Fatta om irriterande!  Inte van liksom.
Vet inte vad jag ska göra nu. Jag har precis käkat kladdkaka så det blir inga fel sötsaker idag nej! Jag och mina komplex asså...
NU kom jaa på vad jag ska göra! Jag ska ladda upp filmen! I'm AWESOME som kommer på sånt lite sådär. Gud asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0