♥ sometimes, i don't feel good

Först och främst så gick det bra på vårdcentralen förru!

Men asså gud vad äcklig jag känner mej. Känner mej fet, fet, feeet! Fan asså. Hatar sånna här dagar!
Då kommer min komplex tillbaka och jag känner mej fet och äcklig. Bläää! Fan att jag inte tränade innan sommarlovet!
Jag ska börja träna igen iaf. Längtar tills jag åker till stugan för då kan jag hoppa studsmatta. Det är kul träning.
En kvart på studsmattan några gånger om dagen och du förlorar några kilon. Det är sant! Jag förlorade ca 2-3 kilon förra sommaren faktiskt. Och så brukar jag äta mindre... Vet inte varför men så är det.
Hehe onödigt inlägg men jag behövde skriva. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0