♥ Packar...

Tjoflöjt! Sitter på golvet i mitt rum och ska börja packa. Imorgon drar jag och alice till stugan så är bara i skolan till lunch. Jag har faktiskt bara en lektion på 40 min i morgon för vi har sov-morgon till kvart i elva.

Idag har jag varit på överby och letat efter en klänning. Den jag beställde från bubbleroom var för liten vid bysten så den fick åka tillbaks... Lite synd för den var grymt söt. Jag har varit deppig sedan igår pga detta...
Men som vanligt är Gina tricot räddaren i nöden och kommer hem med en påse med både klänning och en byxdress! Vad skulle vi göra utan gina !?
Ska se om jag hinner fota och visa dem. Har ju fof inte hunnit visa skorna jag köpte i söndags... Men men.
Nu ska jag hitta en väska att packa . PUss<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Fin sida! Gina tricot är helt underbart, vi har nyss fått en ny gina affär i en större lokal, väldans nice! :)

2010-06-03 @ 22:29:33
URL: http://justbambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0