♥ Lindex Höst/vinter kollektion

Hösten hos Lindex bjuder på en moderesa i både tid och rum. Inspirationen till kollektionerna kommer både från forna tider och från framtidsvisioner, både från skogen och från storstaden. Motsatserna i modet mixas och matchas – matta ytor mot blankt, mönster mot mönster, volym mot kroppsnära.

Så står det på lindex hemsida där man får se bilder från deras höst/vinter kollektion.

Vill ni veta vad jag tycker om den?
- I like it! Heeelt WUNDERBAR. Kommer lägga pengarna på många utav plaggen.
Jag har alltid gillat lindex kläder. Har handlat där sen barnsben. Eller min mamma handlade där åt mej när jag var liten. Men jag gillar lindex. Inte för dyrt och inte för billigt. Ingen dålig kvalité och billiga smycken.

Här är lite bilder från lindex H/V kollektion.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0