♥ Just me and my camera... shalalalalalaaaaaa

Nu har jag fått massor av insperation! Jag känner verkligen för att fota. Imorgon ska jag fota som bara den om vädret tillåter. Ska fota närbilder. Det är jag bäst på. Åh, jag vill verkligen har en systemkamera nu! Skulle göra fotograferingen mycket roligare än men en liten digitalkamera på 7.2 mp...
Jag har tittat på så många fotobloggar nu så jag känner verkligen fört. Bläää, det här settet att skriva på är verkligen inte jag! '' åh gud, det kliar i fotofingrarana och jag känner verkligen hur insperationen flödar. Men först ska jag nana så där lite random, sen när jag vaknar ska jag käka en god frulle på altanen''. Nej det känns onaturligt! Här kör vi på ovårdat blandat med awesome! Inte seriöst kan man också kalla det.




Kan man bli kär i en kamera? Jag har checkat in den här ett tag nu. NÅGON SOM VILL GE MEJ 6000:- ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0